Alla inlägg under juni 2009

Av Åsa Johansson - 28 juni 2009 13:24

Jag är så himla glad över de små valparna, helt otroligt att de är så söta och så himla kul att jag får vara med dom från början och se dom utvecklas! Jag mins den dagen då jag hämta min lilla zelma, Jag letade och letade för att hitta min uppfödare där jag kunde köpa min hund ifrån, Jag fick kontakt med Maria Nordin, Kennel Garpenborg. När hon skulle ha en en kull på Julia, Garpenborgs Tindra va det min tur att få min lilla staffe tjej i Z-kullen, De blev min Zelma de! Tänk nu sa har jag själv fem staffe bebisar här hemma. Helt otroligt! Hoppas mina valpköpare kommer  känna sånn lycka och glädje som jag kände och känner för min tjej! Här kommer en bild på mina två bebisar, Zelma hamna där så fort hon fick tillfälle, Bästeplatsen!

Av Åsa Johansson - 28 juni 2009 09:14

Igår hade vi besök av Fendis blivande ägare, Hon kommer nog att heta Thea hos dom och jag tror absolut att lilltjejen kommer att få de bäst där tillsammans med staffkompisen Sally. & Även idag kommer det valpspekulanter på besök =)..


Här kommer en bild på Garpenborgs Tindra "Julia", Zelmas snygga mamma.

Tack Marianne för att jag fick sno bilden =)

Av Åsa Johansson - 27 juni 2009 12:05

Det är inte bara i solen man kan götta sej, det göttas även endel i valplådan! I Heljen får vi finbesök av två valpintressenter, det ska blitrevligt att träffas!



Av Åsa Johansson - 23 juni 2009 10:39

Nu går de allt undan, de blir bara sötare och sötare för var dag!

Av Åsa Johansson - 20 juni 2009 18:16

Nu händer de grejer, det går så fort.. Nu är det mer rörelse i valphagen. Står lite rangligt på benen men uppe är dom allt! smällter varenda gång jag kommer in till dom!

Av Åsa Johansson - 17 juni 2009 13:31

Igår kväll upptäckte vi att valparna hade öppnat ögonen lite grann, Så idag har jag försökt att fånga dom på bild! Det var inte det lättaste att ta bilder själv på de små knytena (lr små och små) De har växt en hel del kan jag lova. Men jag gjorde mitt bästa!


Nu har jag också bestämt namn till dom

De två mörka brindle tikarna heter Dior och Vila.

den Röda tiken heter Fendi.

Black and tan tiken heter Blammo.

Och pojken heter Burton!


Blammo och Burton finns kvar att tinga!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards